تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه

روز دوم از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با ثبت نتیجه تساوی در دیدار استقلال خوزستان - چادرملو اردکان خاتمه یافت.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۴ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۲۵۷۹۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، در ادامه دیدار‌های هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در این مسابقه ابتدا آرام عباسی در دقیقه ۱۱ تیم استقلال خوزستان را از میهمان خود پیش انداخت، اما در ادامه سیلوا گنزالز در دقیقه ۷۶ کار را برای چادرملو به تساوی کشاند.

با ثبت نتیجه تساوی در این بازی استقلال خوزستان شش امتیازی شد و در رده هشتم جدول لیگ برتر ایستاد، چادرملوی پنج امتیازی نیز رتبه دوازدهم جدول را به خود اختصاص داد.

قضاوت دیدار استقلال خوزستان - چادرملو اردکان برعهده هادی علی نیافرد بود. او در این بازی به احمد گوهری و کاینا نونس از تیم استقلال خوزستان و محمد پاپی و ادسون ماردن از تیم چادرملو کارت زرد نشان داد./ تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار